Show me YOUR galaxy...

15:02


W ramach wstępu: hej, jestem Zuza i mam 15 lat. Interesuję się modą, pływaniem, książkami, muzyką i mam wieeelkiego kręćka na punkcje historii Angli i ogólnie całych Wysp Brytyjskich xD. Na tym blogu będę pokazywać zestawy ciuchów, które sama stworzyłam i pisać o rzeczach, które mnie interesują ;) Więc zaczynajmy...

Myślę, że w najbliższym czasie głośno będzie o ciuchach w stylu "galaktycznym" (nie wiem jak  je inaczej nazwać ;)). Sądziłam, że "wejdą do mody" już w zeszłym roku, ale przechadzając się po sklepach nie mogłam na nie trafić. Oto zestaw ciuchów, który stworzyłam :

I was really hoping to see this galax clothes in stores last season. But i just couldn't find them. So i hope they'll rock the world this or next season. Of course i've seen a couple of people wearing this type of clothes and i just loved it ! Here's an outfit i've created:


Zestaw z nazwami sklepów, w których można znaleźć te ciuchy znajdziecie na moim Polyvore KLIK 




















































Inspiracje:

From : http://earlybright.com/

























This is also my bg picture, thanks to http://summ3r-dream.tumblr.com




From: http://owleyedspectacles.tumblr.com/ Bardzo chciałabym wypróbować coś takiego :)

 Buty: Dr. Martens, Spódnica: Christopher Kane , Branzoletka: Shanka, Kopertówka: shirise.com - KOTUR "Morley" Pewter , T-shirt: delias.com  To nie jest jakiś konkretny zestaw tylko kilka ubrań nawiązujących do galaktyki :)






































































You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe